dancing in the dark


kvällen igår blev ej som tänkt men den blev bra endå.

ringde till syster och hörde om jag kunde komma till henne, och det kunde jag. som tur. vi träffas typ inte, pratar inte särskilt ofta heller. så det va roligt. vi gick till coop och handla morätter och dipp, gick ner till farmor och farfars grav, kolla på tv och spelade kinect. var även meningen att jag skulle sova där men sen hände det en grej så jag och pontus åkte hem till mej och sov där. vi kollade på senaste twilight filmen, den var asbra! längtar till del 2.

och idag har jag tagit det lugnt än så länge. kommer väl upp nån bild på mej och sandra sen vi spelade kinect. också knäppte ju spelgrejen kort på en när man va in action, asfult. men man får sig ett gott skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0