just stop me, stop me

jag har tappat blogglusten. det kanske märks. vill inte ens sitta vid datorn, men i brist på annat att göra så sitter jag vid den i alla fall. hon med inget liv, jo.

sitter inlåst på mitt rum, med tända ljus och myys, på sängen med datorn i knä. har fixat massa bra musik till mobilen så har headset och lyssnar på musik på den istället för datorn. mycket skönare, då hör man absolut ingenting mer än musiken. precis som det ska vara. 

känner mej så jävla dyster. vet inte alls varför. älskling kom förut idag, då blev man något gladare. tills han åkte.

började blö näsblod när jag duschade förut, leeeeskigt. har blött näsblod tre gånger nu inom en vecka, varför blöder man näsblod?!

känner på mej att det blir en tidig kväll ikväll också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0