would it make you, feel better to watch me while I bleed? all my windows, still are broken. but I'm standing on my feet.


har varit till sågåstjärn och grillat korv med ted och pappa tidigare idag, mysigt och fint väder.

senare ringde pontus och fråga om jag och ted skulle med ut och åka lite. så vi tre åkte lite i fränsta och kolla, sen i ljunga åkte vi ner på näset och kolla men jag såg inte så mycket, när vi väl va där nere. skulle precis dricka av min redbull också hoppa det till och skvatt i mitt öga, fan vad ont det gjorde. grina där ett tag, men ej så farligt.

ikväll kommer storebror hit, åh så länge sen man träffa han. men så är det alltid. och nina och doris följer ju såklart med. (tror jag)

och pontus kommer hit sen igen, ska sova över här. den jäveln har ju ingen skola imorron han. orättvist.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

Kommentarer
Postat av: Signe

Svar, yes!

2012-02-26 @ 17:56:28
URL: http://signeobergs.blogg.se/
Postat av: emilie

världens absolut finaste linuz!

2012-02-26 @ 19:02:38
URL: http://heavenandhellwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0