hey, you can always try


åh så söta.

igår så följde jag med mamma till syster och hämta min icke saknade tvillingbror som sovit där i tre nätter. det var så skönt att få vara lite själv hemma. men nu äre slut på det. pappa är hemma från norge. dock så jobbar väl mamma fler nätter men de kvittar ju då pappa och brorsan är hemma.

iallafall så drack jag kaffe och käkade en bulle sen drog vi därifrån. nä okej, hämtade min nya fast inte så längre nya tröja som jag använt en gång bara än så länge, och min skor som hon lånat. fast hon inte använt nått av de. whats the point of låna om hon inte ska använda ? glömmer bort att jag har den tröjan då. ojoj.

sitter nere nu och kollar på kärleken checkar in (som nu är slut). sen efter den är slut ska jag se casper, oj så länge sen jag såg den. det blir roligt. ska även medans försöka göra klart brevet som ännu inte är klart..

häftstift i ögat, heeej


Kommentarer
Postat av: :P

Söt bild :)

2012-01-19 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0