I'm here without you






har vart hos pontus ikväll. han fyller år idag, hela 18 år! fan vad jag älskar dej. utan dej skulle jag inte orka.

har inte så mycket mer att skriva om dagen. har bara vart en helt vanlig skoldag. har inte fått nånting gjort heller, men då är det som alltid.

bara två månader kvar tills jag fyller år, 17 år :cool:

åkte förbi parken häromdan. fick värsta tanken då om rampen. den är ju gammal och dålig. då tänkte jag att det va nån som åkte på den med skateboard och fastna i den, åker rakt fram med huvudet först och får fetaste stickan vid kinden (alldeles under ögat)och in i öga, flera stycken också. fick värsta äckliga bilden i huvve. uuggh.

nej ner och dricka lite water sen sängen kanske.

Kommentarer
Postat av: emilie

SNYGG TJEJ, OHH HEY! ;)<3

2012-01-13 @ 12:29:47
URL: http://heavenandhellwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0