mitt 2011


"Dom enda orsakerna till att jag gör såhär kan vara att jag faktist gillar honom."


"Jag vill bara vara som alla andra. Jag blev den fela tvillingen."


"innerst inne älskar jag dej. Och jag vet att du älskar mej.."


"Allting är sämst, ingenting är bra. Det började gå för långt. Jag drar mej undan."


"I'm not ready to make nice. I'm still mad at hell. at you."


"Just nu känns det inge nervöst eller nått. Men lä väl bli då det händer. Fast det är nog inte för att jag kommer bli nersövd, det har jag ju blivit förut."


"Vi har väl haft våra bråk & tjaffs. Men det senaste har nog varit det största nånsin."


"Det va då jag våga erkänna för mej själv att jag verkligen gillar honom. Han tog undan mej och sa att vi allafall kunde vara vänner. Men en sak är säkert, jag tänker inte släppa taget om han än på ett tag."


"Om man mår dåligt, vad gör man då? pratar med någon? om man inte har någon att prata med då?
Eller att man har de, men finner inte tiden att prata med den personen. Man vill inte heller störa med sina problem, tankar."


"Kan man verkligen älska en person så mycket som man säger? finns verkligen kärleken?"


"Jag är jätterädd för att bli sårad. Det är därför jag inte öppnar mej så mycket. Jag vill inte bli för sårbar."


"tycker det är ens eget val om man vill leva eller inte. Vill man inte leva, så vill man inte. Då tar man livet av sig."


"Jag bara tänker på mina fel. Och mår ännu sämre."


"Jag är inte kär. Men jag tycker om honom jätte mycket. Skulle inte kunna tänka mej ett liv utan honom."


"Han visar att han bryr sig om mej, och det älskar jag honom för."


"Jag har svårt att glömma de som varit. Så om vi bråkar nu, kommer du springa till andra då också?"


sex månader idag med pontus älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0