so many times caught up in my head at night

i helgen var det fränsta festen, fredag-lördag. jag var hos erica, och festa där. men jag var rätt lugn faktiskt, jämfört med andra. fredagen var hur bra som helst, lördagen inte så bra. kände mest att jag bara ville vara med älskling, och käka strips från mankan, då. men jag fick träffa honom lite i alla fall, och sen sov han över hos mig också.
 
jag och sandra ska ut och gå/jogga nu i två veckor varje dag, vi började i torsdags och det har gått bra hittils. känns jävligt skönt. så dagens runda har vi nyss tagit. nu håller jag på att städa mitt rum, kanske tre veckor sen jag städade sist, känns förjävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0