because these things will change, can you feel it now? these walls that they put up to hold us back will fall down. It's a revolution, the time will come for us to finally win.

fick ett samtal igår, gissa om de gjorde mig glad. i alla fall blev jag på bättre humör, fick tillbaka matlusten igen. av några ord som kanske inte ens betyder särskilt mycket, men endå mår jag bättre. sjukt hur kroppen fungerar. men man ska inte hoppas för mycket, man ska inte tro att allting kommer lösa sig endå. vilket jag gärna vill tro.
 
börjar tio idag. och imorron skulle vi tydligen inte jobba tror jag, men egentligen borde vi det. för annars måste vi jobba så mycket mer nästa vecka om vi ska få alla våra timmar. också bör vi jobba två extra timmar idag. aja får se hur det blir.
 
vill träffad dig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0