wanna be there to hold you whenever you cry.

var inte en sån tokig kväll igår endå. helt okej var det. jag spelade yatzy med mamma och mormor, sen satte jag mig vid tvn, såg nån film, sen kollade jag på ghost whisperer tills tredje avsnittet sluta fungera och då gick jag och la mig. klockan var kring tolv kanske.
 
fyra på morron kom pontus hit, inte helt nykter. han slocknade dirket nästan, började snarka satan, var tvungen att hä i öronproppar. sen sov jag så fint så.
 
ikväll var det meningen att jag skulle till viskan men ångrade mig, vafan ska jag göra där? det känns ovärt att lägga 150 spänn på´t då jag känner att jag endå inte kommer ha nå kul där, istället ska jag vara med pontus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0