It's getting near dawn, when lights close their tired eyes. I'll soon be with you my love.


har inte suttit vid datorn på en vecka typ.

va till stan i lördags med sandra, lars, ted, pontus, johnny och nina. vi var på nöjeshallen, också käka vi där. det var väldigt kul, trevligt.

och i söndags skulle man ju ändra till sommartid. jo, min telefon ställdes fram två timmar. började praktiken 7, och jag kliver upp klockan 5, trodde jag då. men jag klev upp klockan 4. höll på att dog. tyckte jag också att ingenting stämde men klockerna här hos sandra men det strunta väl jag i. började till och med gå dit bort. sen var det för konstigt så då var jag tvungen att ringa mamma, ja då va klockan 10 i 6 och inte 10 i 7.

praktiken idag 16:30-21:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0