I think the whole world's addicted to the drama

sitter här och kollar runt, hittar massor med kläder och saker jag vill ha. helt sinnes. men med studiebidraget jag får nu ska jag shoppa kläder för, och bara lägga pengarna på mig själv.

längtar så in i nordens till sommarlov, fy så skönt det ska bli. har bestämt mig för att jag verkligen ska vara ute och sola, alltså ge det ett riktigt försök att bli brun. är ju så jädrans.. vit. ouff.

idag har det varit väldigt fint väder, och är det fortfarande. varmt och skönt, men endå sitter jag inne. what's wrong with me?? nej, till sommarn då jävlar.

måste försöka.. träna också. har jag sagt/skrivit massor med gånger, men har jag gjort de? neeeej. man får ju ångest över sig själv, varför ska man vara som man är. är inte så svårt att träna, men utan motivationen blir det jobbigare att komma i gång. vill fan inte se ut såhär..


okej, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0