dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit



denna helg har jag spenderat med älskling, har varit hos honom. har haft det mycket mysigt, och kul.

på fredag gjorde vi inte så mycket, tog det lugnt. vi va till patrik en sväng, efter de drog vi till stugan deras, och där eldade dom för fullt, vart lite korv grillning. det är hur mysigt som helst där.

på lördag följde jag och pontus med hans mor och far, och tommy till stan, på veteranmarknaden, sen åkte vi vidare och käka och sen hemåt.

senare va vi till stugan, vi käkade, bada tunna, åkte ut en sväng med båt. vid 8-9 drog vi hemåt, klockan 9 var det ju eurovision, så den kollade jag på. helt sjukt att sverige vann, fast att man inte bryr sig blir man glad att sverige för en gångs skull vinner. efter eurovision drog jag, pontus, dennis och håkan till stan. mycket trevligt och mycket tröttsamt. men endå kul.

nej, min helg har varit helt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0