I know i'm gonna be okey.

Dessa dagar som jag inte bloggat har det inte hänt nå speciellt på. I helgen som var så va det halloween fest. Det var rätt kul, så länge som jag  var där. Blev att jag åkte hem ganska så tidigt.
 
Sammy har blivit omöjlig. Han verkar tro att mitt golv är en "toalett" då han har ett hörn som han sätter sig och pinkar och bajsar i. Tycker jag inte alls om.
 
Måste läsa ut en bok också, som vi läser på svenskan/psykiatrin. Men har inte lust att läsa denna bok, så himla bra var den inte. Endast lite intressant. Cell C2 heter den.
 
Har börjat kolla på House M.D, en sån bra serie. Har sett lite avnsitt då och då på tvn, men nu ville jag se om från början. yeaaaaaaaaaah.
sötbollen min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0