I got the microphone so don’t go too far. cause I’m gonna tell the whole world how you really are.

i torsdags var jag hemma från skolan. sov fär länge också och blev alldeles konstig hela dagen, reste mig för fort ett x-antal gånger och blev yr och det bara svartna för ögonen på mig, gud vad jag hatar det.
 
igår, fredag så var det ganska lugnt endå på skolan, fick ett fett jävla häfte som jag ska göra, som jag skulle ha fått på torsdagen. vi fick en uppgift på psykiatrin som var skit svår, som jag inte hann klart med då, dock får vi mer tid att göra den på men jag vill få den klart så ska göra den hemma.
 
senare efter maten åkte jag med sandra till fränsta, var där en stund sen gick jag vidare till erica.
 
vi gick till coop och handlade mandariner och annanas på burk, glass och chilinötter. sedan satt vi vid tven hela kvällen, först var det revenge sen kollade vi på x-factor. sen åkte jag hem, det blev sent och jag vart så jädrans trött likaså min skjuts hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0