you hurt me. but do I deserve this? you make me so nervous. calm me down, calm me down.

Igår kväll åkte jag till syster. Vi gick upp på shell och hyrde en film, sedan gick vi in på coop och köpte något gott. Och klockan åtta kollade vi på x-factor, när det var slut, så satte vi i filmen och såg den. Fast dock så var det bara jag som såg filmen eftersom Sandra var så trött så hon sov hela resten av kvällen. Men trevligt var det ändå. Jag sov även över där. Det var skönt att få komma bort, och inte sitta hemma hela tiden.
 
Idag så följde jag med pappa och sandra till birsta. Har tagit hela dagen, vilket har vart väldigt bra. Ännu en distration från mina tankar (förutom bilresan då). Jag hittade lite grejer till lille Sammy, toa-lätt, en tunnel, kattlåda och filtar, och ett anteckningsblock till mig, och några färgpennor. Jag är väldigt nöjd.
 
Ikväll ska jag nog bara vara hemma, ska se vampire diaries avsnitt 3 hade jag tänkt. Sedan kanske jag ser någon/några filmer. Får se.
 
Ska prova att ha filt i Sammys bur istället för halm, jag hoppas det funkar bra. Så slipper jag tänka på att fixa halm. Som Pontus har fixat åt mig, som jag inte längre vill, känns bara jobbigt. ska hädan efter köpa hö också tror jag.
 
Hittade skit snygga skor på willys, som lätt hade kunnat fått ersatt mina gamla skor som jag har nu. (Som förresten dragkedjan är helt pajj på nu, på ena skon..) Men tyvärr kostade dem skorna fyrahundra, pengar som jag inte har.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0