genom en hel natt av drömmar, har jag nu rest och jag kommer aldrig glömma vad jag fått se. solen är uppe, jag ligger kvar och allt jag tänker är att det blir en bra dag. idag

har haft en rätt så väldigt bra dag idag. tycker jag har jobbat bra idag på skolan, när jag kom hem gjorde jag mig lite gröt, sen baka jag en kladdkaka och medans den var i ugnen påbörjade jag negerbollar, sen gjorde jag äntligen min filmrecension och skrev ut den och tre andra uppgifter (finally!), sedan så städade jag mitt rum och gjorde rent sammys bur, och nu sitter jag här. och nu väntar duschen.
 
sammy pinkade på teds soffa förut, gissa om han är glad. men jag har ju pinktassavtryck på mina täcken jag å så, och lite på madrassen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0