I know that things are broken. I know there's too many words left unsaid.


denna helg har gått fort. har även vart sjuk, förkyld. var hemma i fredags, missade prov och annat men jag orkade verkligen inte. och idag är jag mycket bättre, dock inte helt fri från snoret.
 
hela lördagen kollade jag på hart of dixie, en väldigt bra serie faktiskt. idag har jag fortsatt sett hart of dixie, och även sett två avsnitt pretty little liars, vilket också är en bra serie.
 
och inte har jag kunnat gosa på sammy som jag brukar, vill ju inte precis smitta han. fast jag har fuskat endå lite, men jag hoppas han klarar sig endå.
 
jag har väldigt brist på bilder. inga alls faktiskt. ♦

Kommentarer
Postat av: Elise Bådal - kommenterer alltid tilbake

Fine bilder! :-)

2012-09-10 @ 06:10:32
URL: http://www.elisebaadal.blogg.no
Postat av: Elinor

Sv: Oh ja! :D

2012-09-10 @ 12:53:46
URL: http://elinorsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0