som om hjärtat slutat slå. våra blickar möttes. som om det bara var vi två.

Har bloggat väldigt dåligt nu den senaste tiden. Men vad har hänt dem senaste dagarna då..
 
Jo, i fredags så åkte jag och älskling till birsta. Det var planerat att jag skulle köpa buren till Sammy, men självklart med min tur så fanns de inte kvar någon bur. Sen så köpte jag ett nytt headset, och så duktig som jag är så köpte jag ett som inte funkra på min telefon.. DUKTIGT.
 
På lördag var vi till Pontus mormor och morfar och åt påskmiddag, sen hände det väl inte så mycket mer. Pontus körde och jag fick följa med, kom hem kring tre på natten.
 
Igår hände det absolut ingenting.
 
Idag kommer Sandra och Lars hem så då får man äntligen sova i sin egna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0