svar på frågor del 2

kan du lägga upp en bild på vad du vill ha för tatuering eller piercing? Ja, kan göra det någon dag framöver.

vilken sexställning är skönast? Hm..
 
om du fick vara ett djur, vad skulle du vilja vara då? en giraff

vad för slags alkohol tycker du är godast? Cider

vilken manlig svensk och amerikansk kändis skulle du helst vilja ha sex med? har ingen aning :o

vad brukar du äta till frukost? när jag väl gör det kan det vara flingor med yoghurt eller någon macka

vilken kille tycker du är snyggast i din klass? tycker ingen är snyggast

vart skulle du helst vilja åka utomlands till? Vet inte, till något varmt land i allafall
 
rakar du rövhålet? nej

ditt bästa fylleminne? nians skolavslutningsfest, fan vad glad/lycklig jag var då
 
brukar du ha mensvärk? Ja

hur ofta brukar du raka dig? När jag känner för't!

har du haft löss nån gång? Nej

hur ofta har du sex i veckan? när jag vill ha sex
 
hur ofta tvättar du håret? var andra eller tredje dag
 
hur ofta brukar du byta trosor? Varje dag
 
vad tycker du om ian somerhalder? Jag tycker han är en bra skådis och väldigt snygg..
 
vad skulle du helst vilja heta? vet inte, men det finns ju många namn som är mycket finare än liza
 
har du haft telefonsex? med isf, vem? Nej

har du några fobier? Nej
 
vilka har du hånglat med? nämn helst alla: Hemligt ;)
 
brukar du få tuttsvett ofta? jag har det problemet så tänkte fråga ifall det är någon mer som brukar få det och ifall det finns något att göra åt det..: HAHA, nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0