julafton

Detta år firade jag jul tillsammans med älskling. vi va först hos hans föräldrar på dagen, sen åkte vi till sandra och lars på kvällen. det var en fin jul trots att man inte hade nån julkänsla alls. fick fina saker, en en sak som jag vart speciellt glad för va pengar till en tatuering, som jag fick av älsklingen. som jag längtat efter att få tatuera mig, och nu blir det äntligen av. fick andra saker som jag såklart också blev glad över.

har fått jobba lite grann på alert med sandra. i måndags, idag och nästa vecka ska jag få jobba på måndag och torsdag. det blir ju lite grann i alla fall. om man bara får 1000 i månaden så gör 2000-3000 extra ganska mycket ändå.








Kommentarer
Postat av: Cissi

åh vad roligt, ska du också tatuera dig? :) har tid den 6 januari jag :) ska ha på revbenen, en text xD vad ska du ha? :) kram

Svar: Jaa det ska jag, men har inte fixat nån tid ännu:)Okej, blir nog jävligt fint :D
Jag vill göra en text på handleden :) kram
Liza Lindkvist

2013-12-29 @ 23:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0