skit i henne, hon mår inte bra. är allt jag hör.

Direkt när jag kom hem idag så satte jag igång och gjorde nougatrutor, de blev mycket goda. 
 
När jag satt på bussen idag började jag må dåligt, va nära på illamående. Blev alldeles varm och svettig, så va tvungen att ta av mig mössa, halsduk, och jackan. Det blev bättre, om jag inte gjort det hade jag nog spytt. Hade inte vart så trevligt.
 
Vi har möss hemma, märkte det pga. att disksvampar försvann. Ja, en disksvamps tjuv mus. Eller rättare sagt möss, har tagit tre möss nu i fällan. jo, tre stycken. Stackars små liv, men inte vill man ha dom inne hos sig heller. Ligger en till och med i fällan precis just nu, men jag tar inte bort den, rör absolut inte det där. Det får männen göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0