the static comes in slow. you can feel it grow.

Åkte hem tidigare från skolan idag. Älskling var gullig och hämtade mig.
Vi åkte till fränsta, jag var in på fränsta lek och parfym och köpte en rouge och en ögonskugga. Läppglansen fick jag gratis.
Sen bjöd han mig på pizza på vagga, lite senare åkte vi på shell för jag skulle köpa snus. Jag ville bara köpa snus just för att jag kunde. Sen måste jag ju prova också, sitter just nu med en snus i käften. Nej det är inte gott. Sen köpte jag lotter på kiosken, vann ingenting förutom fem kroner som det vart en ny lott på.
 
Nu/snart tror jag att jag ska ta och äta upp av det som blev kvar av pizzan.

Kommentarer
Postat av: Zhao Mei Qi

haha snus är inte gott dom första gångerna men efter några gånger så fastnar man för det xd

2013-03-11 @ 18:51:28
URL: http://nattstad.se/zhaomeiqi
Postat av: Zhao Mei Qi

sv; en jävligt smart idé! jag började röka och blev beroende och för att jag inte ville att mina föräldrar skulle få veta det så började jag snusa när jag va hemma för att jag ville ha nikotin men inte lukta rök

så smart jobbat av mej är jag beroende av både rökning och att snusa...
är bara en massa pengar bortslängt på skit!

2013-03-11 @ 20:17:59
URL: http://nattstad.se/zhaomeiqi
Postat av: Zhao Mei Qi

sv; jo precis det är ju mer motivationen som är det svåra :/

2013-03-11 @ 21:00:45
URL: http://nattstad.se/zhaomeiqi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0