when we start to rock, we will never stop again.

En Sammy som sitter på toaletten
Söta pluppis
 
Har vart en lång dag idag, har inte fått nån nytta gjord alls. Skulle egentligen ha städat lite, tvättat och så idag.
Men är det kalas så äre. Fick ju gofika.
 
Har beställt själv på internet för första gången, på yves-rocher. Får väl se när det kommer. Spännande.
 
Denna helg har gått fruktansvärt fort, förstår inte vart alla timmar tar vägen. Redan en ny vecka, hatar måndagar, dem är så jädrans jobbiga. Sa att jag inte skulle skolka eller så nu den kommande veckan men börjar tveka på de nu. Går inte bra för mig längre i skolan, det gick helt okej förut men känns bara som det går utför nu. Nej, jag vet inte vad jag ska ta mig till.
 

Kommentarer
Postat av: Camilla ♥ Gravid

Såå söt!!

-Grattis till blivande faster-skapet :D

2013-03-18 @ 08:14:29
URL: http://mirabilibus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0