-

Fan vad arg jag är. En del människor alltså, det här var droppen.
 
Vi pratade igår om att träffas idag, jag skulle höra av mig idag och åka direkt till fränsta, och allting lät bra. När man väl är i fränsta så får man inge svar på sms, man ringer och inge svar där heller, skriver på facebook.. tar ca tre timmar innan nå svar, och då får man bara ett svar om att telefonen är sönder. ja, då svarar jag direkt och fråga om jag och Erica kunde komma nu, ja då ser man att han/hon läst meddelandet, men har absolut inte svarat.
 
Blir fruktansvärt irriterad på sånt här. Så respektlöst, fan tänker man på?

Det är inte så svårt att bara skriva att man inte orkar, ångrat sig, vill inte, har inte tid eller vad som helst. Det kräver inte så mycket tid. Man har ju ändå kunnat tagit kontakt på nått jävla sätt även om ens egen telefon är sönder.
Nä sånt här tål jag inte. Såhär beter man sig inte.
 
Gnäll då fan inte på att vi inte hör av oss, eller inte vill träffas.
 
 
Men nu till en godare nyhet, jag blev faster igår åt en liten pojke! ååh så roligt! Längtar tills man får träffa den lille. Han är så gullig. :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem menar du då?

2013-05-02 @ 22:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0