leave me behind, open your heart.

Jag hade en toppen kväll igår i alla fall. Det var grillning(dock var det Erica som stod ute och grillade själv medans jag och Sara fixade iordning inne), film, spel och massa skratt.
 
Idag blir det också grillat, här hemma. Fy så gott, plus att det blir den där go såsen med fetaost.
 
Pontus har fixat en stereo till mig, som jag velat ha sen evigheter tillbaka. Han är så världens bästa.
 
Imorse vid fem så vaknade jag av att Sammy stampade som satan i buren, lillen då. Så jag klev upp, tog han till sängen och myste, gick ut från rummet ett sväng. Vet inte alls vad han blev rädd för, hörde absolut ingenting konstigt. Men sen blev han lugn. Sötskrutten min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0