samsung galaxy s4

Har inte riktigt kunnat blogga nånting, då vi inte har internet hemma längre. Och det mobila internet är för segt & tycker inte om att blogga från telefon men nu gör jag det ändå.

I lördags kom älskling hem och överraskade mig med en ny telefon. Trodde inte det va sant först, utan att han bara skämta med mig, men icke.

Tror inte jag skrivit nånting om detta men pontus har ju fått jobb i stockholm. Han är där och jobbar 12 dagar sen är han hemma 10, sen åker han och jobbar 12 dagar osv. Så nu på söndag åker han igen, så jävla tråkigt. Speciellt då han är borta på en helg, demprimerande. Men man överlever ju. Det blir bara extra roligt att träffa han sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0