Praktik

Har verkligen inte orkat blogga dom här två veckorna. Har åkt 6.20 och kommit hem 17.35 typ. Så att blogga har inte varit en prioritering. Men nu är det över i alla fall. Det har dock varit bra där på Tinas Hundliv, kul att se hur det går till. Tiden gick fort, det var nånting att göra hela tiden. Det har inte varit som på inom vården, då jag bara velat åka hem så fort jag kommit dit, mått skit, ja osv. Det extremt jobbiga va att kliva upp så jävla tidigt, och åka så tidigt, OCH komma hem så sent. Är verkligen inte van vid det. Så det va jobbigt. Dom resternade två veckorna jag har kvar av praktiken ska jag vara på AmNi's Hundhus, det är också ett hunddagis. Men där känner jag Nina som är delägare på't. Så jag ska bo hos hon, min bror och lilla Charlie så länge jag har praktik där. Så jag kan åka med henne dit, känns mycket skönare än att pendla varje dag. Fast ska vara med henne där mån-ons, hon är ledig tors-fre. så en hel vecka blir det inte. Dock så var Charlie sjuk nu, magsjuka.. Så förhoppningsvis är han bättre idag så åker jag ner ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0