bebis torra öron

Vaknade 10.36 av att Ted ringde. Jag klev upp, duschade. Jag skulle ringa Ted då jag va klar för han skulle komma. Men istället kom mamma precis, vi fikade lite, sen kom jag på att Sammys öron är sjukt torr, så jag friserade dom lite så man kom åt att smörja in. Han har ju så jäkla mycket päls. Och nu är Teddan här, vi håller på att göra nå käka nu. Det blir kroketter, nuggets och wokgrönsaker. Och nej, ingen skola idag. Vi fick göra uppgifterna hemma. Dock har jag inte börjat än.

Kommentarer
Postat av: Ellen Lundberg

Ojojoj vad sööta kaniner <3 Den undre bilden är så sjuuuukt lik min kanin Molly juu! :D Haha såå sööt!

2014-02-15 @ 12:48:28
URL: http://gulligaellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0