Idag []

♣Idag har det varit en lugn dag på skolan, Kändes nästan onödigt att jag åkte.. På förmiddagen hade vi specialpedagogik, först lyssnade vi på en som heter Eva, hon pratade om.. Nu kommer jag inte ens på vad det va, vad det heter. Bra där! När hon va klar så jobbade vi med en uppgift dom fick igår men jag va inte där igår så fick den idag. Efter lunchen så hade vi.. Vård och omsorg? Äldres hälsa? (akutsjukvård?) Har ingen aning, det va ett karaktärs ämne i alla fall. Där gjorde vi praktiskt idag: nånting med spruta gjorde vi(det enda jag gjorde idag), linda in ett ben, kateterisering och kolla blodtryck. Ville inte göra nånting,så tråkigt, intresserar mig inte, bryr mig inte. Hatar linjen jag går. Ångrar så jävla mycket att jag valde vård- och omsorg. Fuck u. Längtar så in i helvete tills vi tar studenten.

Kommentarer
Postat av: Cissi

du kan få börja foto med mig till hösten på ålsta ;) hihi

2014-02-21 @ 16:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0