20år

idag fyller pontus år, som sagt. och förresten så blir han hemma en vecka, sen far han tillbaka till Stockholm. härligt. har även vart hemma från skolan denna vecka. kände att jag inte ville/orkade börja mitt i veckan, eller överhuvudtaget gå på skola. har vart hemma med mina bebisar. mycket bättre.

igår bakade jag till och med, en budapestrulle och en drömtårta, fast jag ändrade och tog bort nå ingredienser. men de blev helt okej. plus att jag och syster va till birsta, jag handlade massa galgar, en vitlökspress och två lampor till vardagsrummet, att ha i fönstren. och jag köpte present till pontus, ett kedjehalsband fick han av mig. och så som det såg ut så blev han glad över det. tur det.

jag och sandra va även in till Johnny, Nina och Charlie. vi blev bjuden på middag och efter det fika. det va mycket trevligt och roligt att träffa dom.



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du visa hur de ser ut i eran lägenhet:)?

2014-01-11 @ 16:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0