lördag, ljungaverk 25/1





igår va den sämsta fredagen på länge. satt här hemma själv bara, och kolla på film. jag är så jävla tragisk. och vet ni vad? kommer typ hända samma sak idag också. dock ska jag till ljunga och vara där, tänker till och med sova där. får ju nå psykfel å jämt vara här hemma själv.
kommer dock vara själv i ljunga också, eftersom mamma ska jobba natt och pappa å ted är i Norge. men då har jag i alla fall internet, så kan se avsnitt jag inte sett på serier jag följer. kan hända att jag kommer blogga massa också, då det är mycket kulare att göra de på datorn än telefonen. vill komma igång med bloggen riktigt igen men lite svårt när jag bara kan blogga från telefon nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0