2014-03/13

En fin bild i repris
 
Idag är jag ledig från praktiken! Såå skönt. Något mindre kul är att älskling har blivit sjuk.. Hoppas bara på att jag inte blir smittad. Vill inte vara sjuk! 
 
Har precis gjort rent i kaninernas burar. Det är så simpelt men ändå så jobbigt, för mig tar det längre tid än det behöver. Jag gosar och klappar på kaninerna, kan ju inte låta bli. + att nu går man lite då och då till Ragnar hela tiden, när han är vaken och på bus humör. haha. 
 
Men nu tror jag att jag ska se de nyaste avsnitten av teen wolf och the originals!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

nemen så söt kanin

Svar: jaa :')
Liza Lindkvist

2014-03-13 @ 20:35:19
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0