wherever you will go

Praktiken har börjat. Första dagen var igår.. Jag har dom två första veckorna på utsikten i Ljungaverk, sen har jag dom andra fyra veckorna på Tinas hundliv i stan( yeeeeeeyh slipper vården! ).
 
Jag hatar verkligen att praktisera inom äldrevården(allt som har med vården av männiksor att göra). Finns inge värre. Har vart där en dag bara, och får sån jävla ångest. Vill aldrig mer tillbaka. fyy. Får mig att må skit. Blir så jävla förbannad. Hade räckt med att vara där en vecka! Helst en dag, bara så man kan visa att man kan nått. 
Det värsta är att jag tycker inte om att prata med gamlingar, jag bryr mig inte om dom, det är äckligt(Dom enda jag bryr mig om är familj och släkt). 
 
Idag ska jag vara där 11.30-20.45. Så jävla sjukt mycket vad jag inte vill... Det är kommer vara den sämsta födelsedagen jag nånsin haft. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du inte jobba med människor, eftersom du går omvårdnad ;o?

Svar: Nej det vill jag inte
Liza Lindkvist

2014-03-11 @ 11:35:56
Postat av: Anonym

varför går du linjen då? lite fel haha

Svar: Jo jag valde fel, sen ville jag inte byta. Och nu är det ändå snart slut!
Liza Lindkvist

2014-03-14 @ 09:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0